جديدترين خبرها از فوتبال ایران: استقلال با پایان دادن به ناكامی ها به صدر جدول بازگشت ....
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 5364
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




جديدترين خبرها از فوتبال ایران: استقلال با پایان دادن به ناكامی ها به صدر جدول بازگشت ....
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

 

» جديدترين خبرها از فوتبال ایران :

استقلال با پایان دادن به ناكامی ها به صدر جدول بازگشت:

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران به صدر جدول رده بندی بازگشت ....

نفت آبادان 4 - پرسپولیس 2 ، معمارزاده یار دوازدهم صنعت نفت:

تیم صنعت نفت آبادان با درخشش 'فونیكه سی' و اشتباهات عجیب 'میثاق معمارزاده' با نتیجه 4 بر 2 پرسپولیس را شكست داد ....

علی دایی: مستحق شكست از مس سرچشمه نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: در دیدار مقابل مس سرچشمه كرمان، مستحق پذیرفتن شكست نبودیم و باید در این مسابقه، پیروز می شدیم ....

داماش: راهی جز کنار کشیدن نیست ، پول سفر به کرمان را نداریم.

سراوانی مدیر روابط عمومی داماش گفت: که دیگر هیچ پولی برای ما نمانده و حتی پول بلیط سفر به کرمان را در هفته ی آینده نخواهیم داشت ....

» جهت مشاهده مشروح اخبار به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

استقلال با پایان دادن به ناكامی ها به صدر جدول بازگشت:

در این دیدار كه عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، شاگردان 'پرویز مظلومی' در تیم استقلال تهران با نتیجه 2 بر یك از سد تیم فولاد خوزستان گذشتند.
'آرش برهانی' در دقایق 60 و 77 برای تیم استقلال تهران گلزنی كرد و تنها گل فولاد خوزستان را 'رضا نوروزی' در دقیقه (1+90) به ثمر رساند.
نیمه نخست این دیدار با پاس های اشتباه بازیكنان استقلال و فولاد خوزستان همراه بود و دو تیم بازی زیبایی در این نیمه به نمایش نگذاشتند.
اما نیمه دوم با حملات دو تیم روی دروازه یكدیگر آغاز شد و ضربه 'میثم كریمی' بازیكن تیم فولاد خوزستان در دقیقه 46 از پشت محوطه جریمه تیم استقلال تهران با واكنش زیبای 'سیدمهدی رحمتی' به كرنر فرستاده شد.
در دقیقه 49، 'آرش برهانی' با پاس 'مجتبی جباری' در محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان صاحب موقعیت مطلوب گلزنی شد كه این ضربه با واكنش 'علی سلیمی' سنگربان تیم فولاد به كرنر فرستاده شد.
در دقیقه 53، 'خسرو حیدری' توپ ارسالی از جناح چپ 'آرش برهانی' را با بی دقتی از دو قدمی دروازه تیم فولاد خوزستان به بیرون فرستاد.
حملات تیم فوتبال استقلال تهران و بازی هجومی این تیم در ادامه نیمه دوم سبب شد تا 'آرش برهانی' در دقیقه 60، سانتر ارسالی 'مجتبی جباری' را با ضربه ای فنی از پشت محوطه شش قدم به گل تبدیل كند.
برهانی كه در دقیقه 73 نیز یك فرصت مناسب گلزنی را از دست داد در دقیقه 77 از اشتباه مدافعان و دروازه بان تیم فولاد خوزستان استفاده كرد و گل دوم خود و تیم استقلال تهران را به ثمر رساند تا ناكامی های دو هفته اخیر استقلال به پایان برسد.
'رضا نوروزی' در دقیقه (1+90) با ضربه ای از پشت محوطه جریمه تیم استقلال تهران و عبور از بین مدافعان این تیم، یكی از گل های خورده تیم فولاد را جبران كرد.
'جی لوید ساموئل' مدافع ترینیداد و توباگویی تیم استقلال تهران كه پس از پیوستن به این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر در تركیب ثابت تیم استقلال به میدان رفته بود، به دلیل عملكرد ضعیف در این دیدار در تركیب 18 نفره تیم استقلال قرار داده نشد.
همچنین 'آندرانیك تیموریان' به دلیل مصدومیت و 'مهدی امیرآبادی' به دلیل محرومیت در تركیب 18 نفره تیم استقلال تهران برای این بازی قرار نداشتند.
آبی پوشان پایتخت با این پیروزی 43 امتیازی شدند و صدرنشینی لیگ برتر باشگاه های ایران را از 'امیر قلعه نویی' و شاگردانش در تیم تراكتورسازی تبریز پس گرفتند و تیم فولاد خوزستان نیز همچنان با 30 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

-------------------------------------------------------------------------------

نفت آبادان 4 - پرسپولیس 2 ، معمارزاده یار دوازدهم صنعت نفت:

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 30/15 دقیقه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی شهرستان آبادان پذیرای تیم پرسپولیس تهران بود و در پایان به برتری قاطع چهار بر دو رسید تا به ناكامی های خود در هفته های اخیر پایان بدهد.
این دیدار در حالی آغاز شد كه هر دو تیم با توجه به شرایط خود در جدول رده بندی، نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشتند و تماشاگران آبادانی نیز برای حمایت از تیم صنعت نفت، ورزشگاه تختی را یكدست زرد رنگ كرده بودند.
تیم صنعت نفت آبادان با توجه به میزبانی، این دیدار را هجومی آغاز كرد به طوریكه در دقیقه ششم، 'فونیكه سی' به زیبایی از روی یك ضربه ایستگاهی دروازه تیم پرسپولیس را باز كرد.
'میثاق معمارزاده' سنگربان تیم پرسپولیس كه در هفته های اخیر عملكرد بسیار ضعیفی داشت، روی این گل خورده، مقصر اصلی بود.
پس از این گل، پرسپولیس برای جبران نتیجه، حملاتی را طراحی كرد كه در دقیقه 22 ارسال 'محمد نوری' را 'علی كریمی' با یك ضربه آكروباتیك راهی دروازه تیم صنعت نفت آبادان كرد كه اشتباه 'عباس محمدی' باعث شد تا بازی به تساوی كشیده شود.
در دقیقه 27 'فونیكه سی' برای دومین بار از روی یك ضربه ایستگاهی، گل دوم خود و تیم صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.
در دقیقه 31 و در شلوغی محوطه جریمه صنعت نفت آبادان، علی كریمی گل مساوی را برای سرخ پوشان به ارمغان آورد اما كمك داور دوم این دیدار در تصمیمی مشكوك اعلام آفساید كرد تا این گل پذیرفته نشود.
در ادامه 'مهدی مهدوی كیا' جایگزین 'علیرضا محمد' شد كه دوباره از ناحیه دست با مصدومیت روبرو شد.
در دقیقه 34 ، 'فونیكه سی' از اشتباه مسلم میثاق معمارزاده و در یك صحنه مشكوك به آفساید بهره برد و برای سومین مرتبه میزبان را به گل رساند.
این مهاجم تعداد گل های خود را در لیگ برتر به عدد 15 رساند تا به تنهایی در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان قرار بگیرد.
در دقیقه 37 'محمد نوری' با ضربه سر، دروازه میزبان را گشود كه باز هم كمك داور دوم اعلام آفساید كرد.
بر این اساس، نیمه نخست این دیدار با برتری 3 بر یك تیم صنعت نفت آبادان به پایان رسید.
در آغاز نیمه دوم 'جواد كاظمیان' جایگزین 'حمیدعلی عسكری' شد كه عملكرد خوبی در 45 دقیقه نخست نداشت.
نیمه دوم هم با هجوم نفت آبادان آغاز شد و ضربه آرام 'لئون پاچاچیان' مهاجم ارمنستانی میزبان با واكنش عجیب و بچگانه معمارزاده روبرو شد تا آبادانی ها به گل چهارم دست یافته و كار شاگردان دنیزلی را یكسره كنند.
پس از این گل پرسپولیسی ها كه همه چیز را از دست رفته می دیدند بر حملات خود افزودند اما با دفاع مستحم حریف روبرو شدند.
در دقیقه 59 'هادی نوروزی' پس از رفع مصدومیت خود جایگزین 'حسین بادامكی' شد تا پرسپولیس با چهار مهاجم حمله كند.
در دقیقه 86 'محمد نوری' از اشتباه مدافعان میزبان استفاده كرد و گل دوم پرسپولیس را درون دروازه صنعت نفت جای داد.
بازی بی برنامه و ضعیف سرخ پوشان در نیمه دوم ادامه داشت تا این دیدار با حساب چهار بر دو به پایان برسد.
صنعت نفت آبادان با این پیروزی 30 امتیازی شد و پرسپولیس در امتیاز 29 باقی ماند تا به فصل كابوس گونه خود ادامه بدهد.

------------------------------------------------------------------------------

علی دایی: مستحق شكست از مس سرچشمه نبودیم.

'علی دایی' شامگاه چهارشنبه پس از دیدار تیم هیا فوتبال مس سرچشمه كرمان و راه آهن تهران در جمع خبرنگاران اضافه كرد: برای كسب سه امتیاز به كرمان آمده بودیم اما متاسفانه به دلیل برخی اتفاقاتی كه رقم خورد، نتیجه را از دست دادیم.
دایی با انتقاد از عملكرد داور میدان اظهار داشت: نمی توانم بپذیرم كه چگونه بازیكن شماره دو مس سرچشمه در یك دیدار دو بار كارت زرد دریافت می كند اما اخراج نمی شود.
وی خاطرنشان كرد: داور مسابقه باید در نیمه دوم 6 تا 7 دقیقه وقت اضافه می گرفت اما فقط 4 دقیقه اعلام كرد.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران افزود: بازی از كنترل داور خارج شده بود و در صحنه های مختلف به ضرر هر دو تیم سوت زد.
وی ادامه داد: تیم ما از دقیقه 20 تا پایان بازی 10 نفره بازی كرد اما با این وجود موقعیت های بسیاری برای گلزنی داشتیم كه به دلیل استرس و فشار روحی و روانی بسیار روی تیم موفق به گل زدن نشدیم.
دایی بیان كرد: از عسكری و مسوولان كمیته داوران فدراسیون فوتبال این سوال را دارم كه چگونه در دیدار تیم ما با پرسپولیس در یك صحنه می گویند پنالتی نبود، اما امروز در صحنه ای دیگر به راحتی بازیكن را اخراج می كنند و برای حریف پنالتی می گیرند.
وی گفت: باید پاسخ این تصمیمات یك بام و دو هوایی را بدهید.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان كرد: داوری این دیدار بسیار ضعیف بود و در حد و اندازه لیگ برتر نبود.
وی با تاكید بر این كه به بازیكنان تیم خود ایمان و اعتقاد دارم، افزود: جایگاه تیم ما بالاتر از جایگاه كنونی است و بی شك رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا می دهیم.
دایی، در بخش دیگری از سخنان خود در باره شركت نكردن در تیم فوتبال منتخب جهان برای بازی در هندوستان گفت: به همه بازیكنان و كادر فنی تیم راه آهن برای دیدار مقابل مس سرچشمه اطمینان داشتم اما دوست داشتم در این بازی حساس در كنار تیم باشم.
تیم فوتبال راه آهن تهران در هفته بیست و دوم مسابقه های لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر یك مغلوب تیم مس سرچشمه كرمان شد.

------------------------------------------------------------------------------

داماش: راهی جز کنار کشیدن نیست ، پول سفر به کرمان را نداریم.

درپایان بازی داماش - سایپا سراوانی مدیر روابط عمومی داماش،ضمن انتقاد شدید از اصحاب رسانه در عدم انعکاس مشکلات داماش گفت: که اگر آقای عابدینی این گونه سخن می گویند به این دلیل است که دیگر هیچ پولی برای ما نمانده و حتا پول بلیط سفر به کرمان را در هفته ی آینده نخواهیم داشت و راهی به جز کنار کشیدن برای ما نمانده است.از مسئولان به شدت آزرده خاطر هستیم که صدای ما را نمی شنوند و ما را به حال خود رها کردند.آنها هفته ی پیش به ملوان کمک دویست میلیونی می کنند اما همه از کمک کردن به داماش می هراسند!در پایان آقای الماس خاله رییس هیئت فوتبال استان گیلان نیز به با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: ما چندین جلسه با آقای عابدینی و فرماندار و دادستان رشت برگزار کردیم،همچنین با آقای اژه ای و مسئولان دادستانی جلسه گذاشتیم تا از محل دارایی های بلوکه شده ی داماش به تیم کمک شود.متاسفانه تا کنون نتیجه نگرفتیم.رشت در مجلس دارای سه نماینده می باشد ولی آنها هم برای تیم شهرشان قدمی بر نمی دارند.من به آقای اژه ای اعلام کردم که اجازه نمی دهم تا داماش از رشت بیرون برود، یا بگذارید به تیم کمک شود یا آن را تحویل هیئت فوتبال گیلان بدهید.این تیم جزو دارایی های امیر منصور آریا نیست بلکه به مردم کلانشهر رشت تعلق دارد.مردم رشت خودشان توانایی جذب اسپانسر و کمک به تیم شهرشان را دارند به شرطی که دیگر خیلی دیر نشود و ریشه ی داماش نخشکد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس